PERFECTUM - Europejskie Centrum Kształcenia +48 22 647 30 00 kontakt@szkoleniaperfectum.pl
Premiera T. Arciszewskiego 3 | 02-685 Warszawa | woj. mazowieckie
Perfcetum - Szkolenia

Manager Domu Weselnego

 Kurs Manager Domu Weselnego jest przeznaczony dla wszystkich, którzy planują pracę w zakresie profesjonalnej organizacji wesel oraz doradztwa ślubnego. 

1100.00 zł

Możliwość spłaty ratalnej
Manager Domu Weselnego

Szczegółowy program kursu

BLOK TEMATYCZNY nr 1 – KOMPETENCJE MENADŻERSKIE (4h)

1.      Cechy efektywnego menadżera – tajniki kierowania i zarządzania

2.      Jak osiągnąć sukces zawodowy?

3.      Organizacja biurowego miejsca pracy

4.      Elementy etykiety kontaktu telefonicznego i korespondencyjnego

5.      Efektywne zarządzanie czasem pracy

BLOK TEMATYCZNY nr 2 – UMIEJĘTNOŚCI MIĘKKIE W ZAWODZIE MENADŻERA (4h)

1.      Psychologia Reklamy – środki i narzędzia umożliwiające efektywne promocję

2.      Rodzaje reklamy w organizacji przyjęć okolicznościowych

3.      Public Relations w usługach gastronomicznych

4.      Typologia zachowań konsumenckich – jak poradzic sobie z trudnym klientem?

5.      Techniki antystresowe

6.      Zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej

7.      Zasady dobierania stroju  i makijażu biznesowego

8.      Zasady efektywnej autoprezentacji

9.      Rodzaje zachowań asertywnych

BLOK TEMATYCZNY nr 3 – ORGANIZACJA PRZYJĘCIA ŚLUBNEGO (8h)

I. Struktury pracy gastronomii: stanowiska pracy, kwalifikacje i obowiązki pracowników części handlowo-usługowej zakładu gastronomicznego.

II. Organizacja przyjęć w zakładzie gastronomicznym:

1. Rodzaje przyjęć okolicznościowych.

2. Technika i forma przyjmowania zamówień na przyjęcia okolicznościowe

3. Menu przyjęcia okolicznościowego:

- dekorowanie stołów - stoły tematyczne
- optymalizacja potraw i napojów pod względem gości
- zamówienia specjalne - odstąpienie od ustalonego menu

4. Podpisanie umowy, przyjęcie zlecenia, dalsze czynności organizacyjne
związane z realizacją wesela.

5. Organizacja oprawy przyjęcia (specjalne życzenia zamawiającego np. sztuczne ognie)

6. Kompletowanie kadry do obsługi przyjęć - pożądane cechy fizyczne ipsychologiczne pracowników gastronomii.

7. Trudności przy organizacji imprez okolicznościowych:
- sposoby radzenia sobie z trudnym klientem, typy osobowości gości
- załatwiania skarg, wniosków i reklamacji zamawiającego

8. Zagadnienia ekonomiczno - prawne:

- system HACCP w gastronomii
- zagadnienia związane z Sanepidem

9. Jakość usług gastronomicznych

10. Gastronomia – pojęcie i funkcja

11. Kryteria klasyfikacji zakładów gastronomicznych

12. Podsystemy rynku usług gastronomicznych w gospodarce rynkowej

13. Typologia reklamowania i promocji usług gastronomicznych

14. Bielizna stołowa i sposoby składania serwetek

15. Szklana zastawa stołowa

16. Rodzaje kart menu

17. Zasady nakrywania do stołu

18. Formy ustawiania stołów

 

BLOK TEMATYCZNY nr 4 – ZADANIA MENADŻERA DOMU WESELNEGO  (4h)

1. Różnice zawodowe pomiędzy konsultantem ślubnym a menadżerem przyjęć weselnych

2.  Idealne menu i toast

3.  Jak usadzić gości weselnych?

4.  Tworzymy ofertę domu weselnego

5.  Etapy organizacji przyjęcia weselnego

6.  Organizacja przyjęcia poprawinowego

7.  Przesądy ślubne

8.  Wzór umowy na organizację przyjęcia weselnego

9.  Opieka nad dziećmi gości weselnych